Jag.

Om mig hörni. Om nån frågat "vem är du ? " Vem är du? Eller vem är du? -Jag heter Miriam blablabla.

Liksom, förstår ni.

Jag är en tjej på 12 somrar som äe rätt så lång för min ålder, älskar hästar, hundar & One Direction<3 
Jag bloggar på blogg.se , men har också bloggar på Devote, bloggplatsen och blogg.se på martinezmiriam.blogg.se

Jag älskar att rida. Jag älskar att trycka in mig i mitt bäddade täcket på kvällen och sova på det kalla.

Jag gillar att kolla Instagram, Blogg.se bloggar och appen, samt älskar jag att bara kolla serier. 
Jag älskar skräckfilmer, men sen blir jag piss rädd i 3år, sen går rädslan bort. Clowner är nog det värsta jag vet.

Jag älskar när jag får kommentarer, jag älskar när man kämpar med bloggen och får bra statistik.

Jag slutade på min förra blogg.se blogg var för att jag inte hade tid, men jag fick mycket kommentarer och mycket statistik. 

Förstår ni vad jag menar ?? "Vem är du?" Den frågan är igentligen en svår fråga, med svåra svar !

-Miriam, "vem är du ?" Berätta i kommentarerna! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0